reklama

Láska je ako dobrá party

Mnoho mojich priateľov mi hovorí, že som nepoučiteľná naivka. Možno majú pravdu, nehádam sa, neviem. Sebakritika mi nikdy nešla. Zaujíma ich, kde sa vo mne berie toľko lásky. Vraj som ňou preplnená ... Ja si to však nemyslím.  Mám v sebe presne toľko lásky koľko aj oni, len ja sa nebojím riskovať a som ochotná obetovať veľa pre pocit, ktorý už poznám. Pre pocit šťastia.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Stalo sa vám už niekedy v živote, že ste ráno po skvelej „žúrke" vstali s veľkou bolesťou hlavy a celý nasledujúci deň bol strašný? Spomínate si aj na to, ako ste si vtedy sľubovali, že sa to už nikdy nebude opakovať? Predpokladám, že tento svoj sľub ste porušili. Áno, poznám to. Nemyslím si však, že po čase ste zabudli na to strašné ráno a vlastne na strašný minimálne celý jeden nasledujúci deň po party. Nezabudli ste, len ste dúfali, že teraz bude nasledujúce ráno dobré, bezproblémové. Riskovali ste. Nikdy si totiž pred party nemôžeme byť istí, čo nás čaká ďalšie ráno.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prečo vlastne píšem o party? Čo to ma s láskou? Mám pocit, že láska je ako taká dobrá „žúrka". Viem, veľa romantičiek teraz so mnou nesúhlasí, ale ja sa pokúsim uviesť to na pravú mieru. Myslím si, že vo chvíli, keď človek ľúbi, ľúbi bez akéhokoľvek ALE. Ľúbi a bodka. Správa sa rovnako ako človek na party. Cíti sa slobodne, šťastne, bezproblémovo... Cíti sa ako v inom svete. No rovnako láska ako aj party sa môže skončiť veľkou bolesťou. Môže, no nemusí. To človek dopredu nevie, no kým to nevyskúša, vedieť to ani nebude. Priznávam, väčšinou je ráno po party kruté, ale NIE VŽDY!

Ja viem, obavy sú veľké a človek, ktorý ma od lásky zjazvené celé telo sa len ťažko sám rozhodne ísť do rizika a ublížiť si ešte viac. Skúsenosti nám hovoria, že láska bolí, no ja som presvedčená, že stačí len jedno, skúšať to. Tak ako ste šli opäť na party, hoci ste vedeli, že to môže dopadnúť zle, tak je potrebné aj skúsiť znova ľúbiť. Nikde nie je napísané, že to dopadne opäť zle.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tu je v skratke načrtnutá odpoveď na vašu otázku, prečo dokážem ľúbiť zas a znova. Asi to je tým, že sa nebojím riskovať. Robím to čo cítim, bez ohľadu na to, ako silno to môže bolieť. Nikdy neviem či to naozaj bude bolieť, a ak áno, tak pôjdem aj tak ďalej. Áno, na nejaký čas ma to zlomí, odradí, ale nie na dlho, túžba po šťastí ma poháňa a vždy bude poháňať vpred. Nebojím sa lásky, nebojím sa sklamania. Nedovolím totiž aby ma strach z prehry vyradil z hry. Verím, že raz natrafím na lásku, z ktorej nebudem musieť vytriezvieť a z ktorej mi ráno nebude zle.

Šárka Michalová

Šárka Michalová

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Veľký snílek, ktorý ešte stále verí, že keď sa šťastie unaví, tak si sadne aj na somára :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu