reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Šárka Michalová

Šárka Michalová

Bloger 
  • Počet článkov:  4
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Veľký snílek, ktorý ešte stále verí, že keď sa šťastie unaví, tak si sadne aj na somára :) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Láska je ako dobrá party

Šárka Michalová

Láska je ako dobrá party

Mnoho mojich priateľov mi hovorí, že som nepoučiteľná naivka. Možno majú pravdu, nehádam sa, neviem. Sebakritika mi nikdy nešla. Zaujíma ich, kde sa vo mne berie toľko lásky. Vraj som ňou preplnená ... Ja si to však nemyslím.  Mám v sebe presne toľko lásky koľko aj oni, len ja sa nebojím riskovať a som ochotná obetovať veľa pre pocit, ktorý už poznám. Pre pocit šťastia.

  • 17. mar 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 513x
  • 2
Dovtedy sa chodí s džbánom po vodu, kým sa nerozbije

Šárka Michalová

Dovtedy sa chodí s džbánom po vodu, kým sa nerozbije

Potom ako som pochopila, že Honba za šťastím nikam nevedie a že žien, ktoré si tvrdia Som iná je viac, som sa zastavila. Zastavila a nechala sa unášať.

  • 16. okt 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 479x
  • 2
Som iná?

Šárka Michalová

Som iná?

Z každej strany sa na mňa valí aká som iná, zmenená, avšak jediná vec, ktorá každému vadí, je to, že nie som taká akú by ma chceli oni. Keď sa smejem som pojašená, keď plačem som citlivka, keď som nahnevaná som neprispôsobivá, keď sa sťažujem som namyslená, keď sa nesťažujem som „sedláčka". Nechcete náhodou odo mňa niečo, čo vy mne nemôžete dať?

  • 6. sep 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 786x
  • 19
Honba za šťastím

Šárka Michalová

Honba za šťastím

Zaspávam so slzou v oku, so slzou na srdci... je to potrebné??? Nie. Som mladá, zdravá, idem si za svojimi ideálmi, študujem čo ma baví, letná brigáda podľa predstáv, mám skvelých priateľov, úžasnú rodinu, najlepšieho psa... a predsa niesom spokojná...

  • 4. sep 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 865x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu